Jaarverslag Praktijksteun:
onze terugblik op 2020

Jaarverslag 2020

Met trots delen wij hierbij het jaarverslag over het jaar 2020!

“Het jaar 2020 zullen wij allemaal niet snel meer vergeten. Om zowel al haar goede als de minder goede kenmerken. De hele wereld stond erbij en keek ernaar hoe het coronavirus de wereld veroverde en zo ongeveer alle structuren welke wij als vanzelfsprekend achtten, platlegde. En nog steeds.

Maar de hele wereld stond ook wat vaker stil. We hebben allemaal veel energie moeten geven om ons aan te passen aan deze nieuwe werkelijkheid. Anders werken. Anders helpen. Anderen helpen. We hebben de mouwen opgestroopt en zijn ervoor gegaan.

Trots ben ik op het gehele team en wat er samen is bereikt. In 2020 heeft het team laten zien dat we met de juiste inzet en motivatie de meeste zorg en samenwerking op peil hebben kunnen houden. Ook zijn er diverse projecten en activiteiten uitgevoerd. Er is veel digitaal gewerkt en ontmoet. En dit heeft zijn vruchten afgeworpen”, aldus Thijs van Kempen, directeur Zorg.

Een terugblik op dit bijzondere jaar is te lezen in ons online jaarverslag.

Ga naar het jaarverslag

Veel leesplezier!