Jaarverslag: onze terugblik op het jaar 2021

We beseffen ons dat we al wat verder in het jaar zitten. Maar even samen terugblikken is nooit verkeerd, toch? Vandaar dat we ons online jaarverslag over het jaar 2021 hierbij graag met je delen. In dit online jaarverslag blikken we terug op weer een bijzonder jaar.

2021. De zorg piepte en kraakte. Meer dan ooit tevoren merken wij ook in de huisartsenzorg dat de druk onevenredig is toegenomen. Ook voor de POH-GGZ. Voor het eerst zien wij forse wachtlijsten die maken dat er steeds meer tijd aan overbruggingszorg moet worden besteed.

2021. Het jaar waarop we vooral ook heel trots terugblikken. Trots zijn wij op het gehele team. Ondanks de veerkracht die eenieder heeft moeten tonen, heeft ons hele team, op de praktijkvloer en op kantoor, een topprestatie neergezet. De bezetting is op peil gebleven en er is meer zorg dan ooit tevoren geleverd.

Misschien wel juist in deze tijden is het belangrijk om elkaar vast te houden, het te hebben over wat ons bindt en om met elkaar terug, en ook vooruit, te blikken. Onder andere het ontwikkelen van dit jaarverslag leverde hier opnieuw een mooie bijdrage aan.

> Lees hier het jaarverslag.

Veel leesplezier!